111 (Республиканский телефон доверия),
903152 (телефон доверия Управления образования по Акмолинской области),
8(71645)-6-35-14 (Отдел образования по городу Степногорск);
8(71645)5-57=60 (ГККП «Детский сад «Балауса»)
2024 жылғы мемлекеттік қызметтер туралы есеп. 1. Жалпы ережелер 1) Көрсетілетін қызметті берушілер туралы мәліметтер: «Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Степногорск қаласының «Балауса» бөбекжайы» МКҚК. Заңды мекенжайы: Степногорск қаласы, 9 шағын ауданы, 4 ғимарат. 2) Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы мәліметтер: «Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Степногорск қаласының «Балауса» бөбекжайы» МКҚК-да 2 мемлекеттік қызмет көрсетіледі. 2024 жылы «Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Степногорск қаласының «Балауса» бөбекжайы» МКҚК 124 қызмет көрсетті: «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы арқылы көрсетілетін – 0 қызмет; электрондық нұсқада мемлекеттік қызмет көрсетілді – 0 қызмет; қағаз түрінде көрсетілген мемлекеттік қызметтер – 0 қызмет. көрсетілетін қызметті алушымен тікелей байланыссыз көрсетілетін қызметті берушінің ақпараттық жүйелері арқылы электрондық қарау («электрондық үкіметтің» www.egov.kz, www.elicense.kz веб-порталын қоспағанда) – 0 қызмет. көрсетілетін қызметті алушымен тікелей байланысу және өтінішті ақпараттық жүйеге қолмен енгізу арқылы көрсетілетін қызметті берушінің ақпараттық жүйелері арқылы электрондық қарау («электрондық үкіметтің» www.egov.kz, www.elicense.kz веб-порталын қоспағанда) ) – 110 қызмет. Білім саласындағы барлық мемлекеттік қызметтер тегін көрсетіледі. 2023 жылы «Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Степногорск қаласының «Балауса» бөбекжайы» МКҚК 77 қызмет көрсетті; «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы арқылы көрсетілетін – 0 қызмет; электрондық нұсқада мемлекеттік қызмет көрсетілді – 0 қызмет; қағаз түрінде көрсетілген мемлекеттік қызметтер – 0 қызмет. көрсетілетін қызметті алушымен тікелей байланыссыз көрсетілетін қызметті берушінің ақпараттық жүйелері арқылы электрондық қарау («электрондық үкіметтің» www.egov.kz, www.elicense.kz веб-порталын қоспағанда) – 0 қызмет. көрсетілетін қызметті алушымен тікелей байланысу және өтінішті ақпараттық жүйеге қолмен енгізу арқылы көрсетілетін қызметті берушінің ақпараттық жүйелері арқылы электрондық қарау («электрондық үкіметтің» www.egov.kz, www.elicense.kz веб-порталын қоспағанда) ) – 77 қызмет. 3) Ең танымал мемлекеттік қызметтер туралы ақпарат: Білім саласындағы ең сұранысқа ие мемлекеттік қызметтер: «Мектепке дейінгі ұйымдарға құжаттарды қабылдау және балаларды қабылдау». 2. Қызметті алушылармен жұмыс: 1) Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу көздері мен орындары туралы мәліметтер. Көрсетілетін қызметті алушыларға қажетті барлық ақпарат «Балауса» бөбекжайының https://balausa.edu.kz ресми интернет-ресурсында «Мемлекеттік қызметтер» бөлімінде орналастырылған, мемлекеттік қызметтерді көрсету ережелері мен стандарттары орналастырылған. Сондай-ақ, «Балауса» бөбекжайында мемлекеттік қызмет көрсету ережелері мен стандарттары ақпараттық стендтерде орналастырылған. Өзіне-өзі қызмет көрсету бұрыштары бар. 2) Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді және нормативтік құқықтық актілердің жобаларын қоғамдық талқылау туралы ақпарат. Қазіргі уақытта ашық нормативтік құқықтық актілердің интернет-порталында заңға тәуелді актілердің жобаларын қоғамдық талқылау жүргізілуде. «Балауса» бөбекжайымен нормативтік құқықтық актілер әзірленбеген. 3) Мемлекеттік қызметтер көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар (түсіндіру жұмыстары, семинарлар, кездесулер, сұхбаттар және басқалар). 2024 жылы «Балауса» бөбекжайымен әлеуметтік желілерде 4 бейне-контент жарияланды. 100% 0% 2023 жылы көрсетілген қызмет Канцелярия арқылы Электрондық түрде Мемлекеттік корпорация арқылы 100% 0% 2022 жылы көрсетілген қызмет Канцелярия арқылы Электрондық түрде Мемлекеттік корпорация арқылы 3. Мемлекеттік қызметтерді көрсету процестерін жетілдіру жөніндегі ісшаралар. 1) Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін оңтайландыру және автоматтандыру нәтижелері. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін азайту және мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру мақсатында «Балауса» бөбекжайы Akmola.kz бірыңғай ақпараттық жүйесінде жұмыс істейді. Жүйе 1 автоматтандырылған мемлекеттік қызметті жүзеге асырады. Сондай-ақ, 2022 жылдан бастап барлық білім беру ұйымдарында Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері Бас басқармасының жүйесі жұмыс істейді, оларда 1 мемлекеттік қызметтер қолжетімді. 2) Мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыруға бағытталған шаралар. «Балауса» бөбекжайында мемлекеттік қызметтерді қажетті компьютерлік техникамен қамтамасыз етілген 2 қызметкер көрсетеді, 2024 жылы мемлекеттік қызмет көрсету саласында 1 қызметкер біліктілігін арттыру курстарынан өтті. 4. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдары туралы ақпарат. 1) 2024 жылы мемлекеттік қызмет көрсетуге шағымдар түскен жоқ. 2) Мемлекеттік қызмет көрсету сапасына жүргізілген қоғамдық мониторинг нәтижелері. Қоғамдық мониторинг нәтижелері бойынша 2023 жылы мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасы бойынша мемлекеттік қызметтерді көрсету мерзімдерін бұзу фактілері анықталған жоқ. Мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы заң бұзушылықтардың алдын алу шаралары жүргізілуде. 5. Одан әрі тиімділік және қызмет алушылардың мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қанағаттануын арттыру перспективалары. 2025 жылы «Балауса» бөбекжайы жеке тұлғаларды қолжетімді және сапалы мемлекеттік қызметтермен қамтамасыз ету жұмыстарын жалғастырады.